مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 ساعت 10:312019-03-28سياسي

ایجاد خانه سنتی این بار در روستای «هفت چشمه»


تجربه زندگی در فضایی دلنشین به سبک سنتی و اقامت در خانه ای پر از نشاط و انرژی در ایام عید نوروز برای ما ایرانیان خاطره انگیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در منطقه شبستر این بار دهیار و شورای اسلامی روستای هفت چشمه از توابع بخش تسوج دست به کار شدند تا با ایجاد خانه سنتی در کنار جاده شبستر – تسوج فضایی را ایجاد کنند تا رهگذران و مسافران نوروزی را به بازدید از این محل فراخوانند تا مسافران ضمن رفع خستگی در یک جای دنج، خاطرات خود را مرور کنند.

 در این خانه سنتی لوازمی ملموس از یک زندگی سنتی نشان می دهد که در آنها می توان معماری، آداب و رسوم، و هنرهای بومی را از نزدیک مشاهده و زندگی روستایی را تجربه کرد.

این نوع خانه ها فضایی را فراهم می کنند تا مردمان هر سرزمین با گذشته نزدیک پدران و مادران خود آشنا شوند.

دهیار روستای هفت چشمه می گوید: خانه روستایی و سنتی را در وسعت 30 مترمربع ایجاد کردیم تا بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه، زیبایی و آراستگی وآرامش خانه های قدیمی را از نزدیک لمس کنند که خوشبختانه استقبال بی نظیر آنها به ما ثابت کرد در این هدف موفق بوده ایم.

غیبی در ادامه با اشاره به حضور فعال میهمانان، مسئولان و شهروندان منطقه افزود: در آستانه سال نو و در طی تعطیلات نوروزی، همه سعی و تلاش خود را برای انجام اقداماتی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خانه سنتی این بار در روستای «هفت چشمه»

ایجاد خانه سنتی این بار در روستای «هفت چشمه»