مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 ساعت 11:452019-03-28فرهنگي

فعالیت های خانه ملک در ایام نوروز


مدیر مجموعه خانه ملک مشهد به تشریح برنامه های این بنای تاریخی و مجموعه فرهنگی و هنری در ایام نوروز پرداخت.

- زهرا تندکار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص فعالیت های خانه ملک در ایام عید اظهار کرد: بازدید از مجموعه خانه ملک به عنوان یک بنای تاریخی و یک مجموعه فرهنگی و هنری از 25 اسفند ماه تا 16 فروردین ماه 98 که در واقع زمان فعالیت ستاد نوروزی این مجموعه است، از ساعت هشت صبح تا هفت بعدازظهر برای عموم رایگان است.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان ما می توانند ضمن بازدید از این مجموعه به عنوان یک بنای تاریخی که مربوط به اواخر دوران قاجار و اوایل پهلوی است، موزه زنده ای که ما داخل مجموعه به صورت ورک شاپ داریم را نیز ببینند؛ این موزه حدود 18 رشته هنری شامل هنرهای دستی و هنرهای سنتی بومی ایران و خراسان را داراست که البته هنرمندان مشغول خلق آثار هنری در آنجا هستند.

مدیر خانه ملک تصریح کرد: یک فصل نمایشگاه دائمی هم داریم که آثار هنری به صورت نمایشگاه در مجموعه در بخش تالار خانه ملک چیده شده اند.

تندکار خاطرنشان کرد: در این ایام خاص آثاری که هنرمندان مشغول به کار آن هستند، آثاری است که با موضوع نوروز، آیین های نوروزی و سنتی ایران از گذشته تا امروز انجام می شده است که بعضی منسوخ و کمرنگ شده و بعضی هم در حال انجام است و در رشته های مختلف هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های خانه ملک در ایام نوروز

فعالیت های خانه ملک در ایام نوروز