مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 فروردین 1398 ساعت 13:552019-03-29بين الملل

روسای جمهوری آمریکا و کره جنوبی 11 آوریل دیدار می کنند


واشنگتن و سئول اعلام کردند، روسای جمهوری دو کشور به منظور بررسی از سرگیری مذاکرات متوقف شده میان واشنگتن و پیونگ یانگ 11 آوریل (21 اردیبهشت) در کاخ سفید دیدار خواهند داشت.

- واشنگتن و سئول اعلام کردند، روسای جمهوری دو کشور به منظور بررسی از سرگیری مذاکرات متوقف شده میان واشنگتن و پیونگ یانگ 11 آوریل (21 اردیبهشت) در کاخ سفید دیدار خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ سفید اعلام کرد، هدف از دیدار دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و مون جائه این، رییس جمهوری کره جنوبی بررسی مسائل دوجانبه و جدیدترین تحولات مربوط به کره شمالی است.

ریاست جمهوری کره جنوبی نیز اعلام کرد، دو طرف راه های هماهنگی میان دو کشور به منظور برقراری صلح در شبه جزیره کره را بررسی خواهند کرد که از طریق خلع کامل سلاح هسته ای شبه جزیره کره همراه با تقویت ائتلاف موجود میان کره جنوبی و ایالات متحده میسر می شود.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد، وزیر دفاع این کشور و وزیر دفاع موقت آمریکا اول ماه آوریل طی یک دیدار دوجانبه مذاکراتی در واشنگتن انجام خواهند داد و قصد دارند تحولات امنیتی در شبه جزیره کره را پس از ناکامی اجلاس هانوی بررسی و رزمایش مشترک میان دو کشور موسوم به Dong Maeng را ارزیابی کنند که اخیرا برگزار شد و قرار است جایگزین رزمایش بزرگ Resolve شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای جمهوری آمریکا و کره جنوبی 11 آوریل دیدار می کنند

روسای جمهوری آمریکا و کره جنوبی 11 آوریل دیدار می کنند