مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 فروردین 1398 ساعت 18:302019-03-29فرهنگي

مجریانی که برای صداوسیما تصمیم می گیرند


در حالی که صداوسیما همچنان از پیوستن به سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات فراری است، ریخت و پاش بی حساب و کتاب در برنامه های «مجری محور» ادامه دارد.

- در حالی که صداوسیما همچنان از پیوستن به سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات فراری است، ریخت و پاش بی حساب و کتاب در برنامه های مجری محور ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: مسابقه برنامه ویژه سال تحویل در تلویزیون سال هاست محل چشم و هم چشمی مجری هایی است که به خیال خود با مهمانان متنوع شأن، مخاطب را پای تلویزیون می نشانند؛ امسال هم این قاعده بر تلویزیون سلبریتی زده ما حاکم بود.

تلویزیونی که مجری های رابطه ای اش ناگهان تهیه کننده می شوند و آنتن فروشی می کنند و آنها برای سازمان تصمیم می گیرند و نه برعکس! برای یک مشت دلار حوالی سال تحویل وقتی برنامه نود از کنداکتور شبکه سه حذف شد و خبر-شایعه حذف فردوسی پور هم در رسانه ها پیچید، واکنش های متفاوتی نسبت به آن منتشر شد که شاه بیتش انتقادهای پرویز پرستویی بود؛ او از چهره های ورزشی-فرهنگی خواست حضور در برنامه های تلویزیون را تحریم کنند تا تلویزیون هم قدر فرزندان خود را بداند.

اما تهیه کننده های شبکه های مختلف سیما در رقابتی عجیب و هدایایی عجیب تر، سلبریتی ها را از یک برنامه به برنامه دیگر دعوت می کردند چرا که پول حضور چهره ها را اپلیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریانی که برای صداوسیما تصمیم می گیرند

مجریانی که برای صداوسیما تصمیم می گیرند