مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 فروردین 1398 ساعت 15:312019-03-30اقتصادي

رییس جمهور باید زودتر پای کار مدیریت سیل شمال می آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالله رضیان در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بخشی از کمک های مصوب به خانواده های آسیب دیده در حال پرداخت است، - نماینده قائم شهر و سوادکوه، گفت: رییس جمهور باید زودتر پای کار مدیریت سیل شمال می آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالله رضیان در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بخشی از کمک های مصوب به خانواده های آسیب دیده در حال پرداخت است، اظهار کرد: پیگیر اختصاص 12 میلیارد تومان خسارت برای بیمه کشاورزی در قالب بیمه روستایی و عشایری برای استان مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه توجه به خسارت زیر ساخت هایی مانند پل ها و جاده ها در دستور کار قرار دارد، افزود: منابعی برای پیشگیری از حوادث و لایروبی رودخانه ها در استان معین شد و استاندار مازندران قول 3 ماه برای آن داد.

نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی به گستردگی سیل اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: فعالیت های ارتش، سپاه و بسیج در کمک رسانی به سیل ها جای تقدیر دارد که با تأکید مقام معظم رهبری فعالانه وارد شدند و فعالیت آنان جای شک و شبهه برای اختلاف نیست و کمک کردند و باید از همه ظرفیت ها برای موضوع استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور باید زودتر پای کار مدیریت سیل شمال می آمد

رییس جمهور باید زودتر پای کار مدیریت سیل شمال می آمد