مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 فروردین 1398 ساعت 13:062019-03-31اجتماعي

تویسرکان در آماده باش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، براساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش های شدید باران و برف از یازدهم فروردین ماه تا 13 فروردین سال جاری در بخش اعظمی از کشور به ویژه غرب، استان همدان نیز با بکارگیری تمام توان خود در آماده باش قرار گرفته است.

فرماندار تویسرکان با بیان بر اینکه تمام شهروندان باید هشدارهای هواشناسی درباره بارش های امروز تا چند روز آینده را جدی بگیرند اظهار کرد: همه باید برای سیلاب احتمالی آمادگی کامل داشته باشیم.

حبیب مومیوند با تاکید بر حضور همه شهرداران در شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج و دهیاران در روستاها گفت: تلاش همه باید بر پاکسازی مسیرهای رودخانه ها و آبراهه های سطح شهرستان باشد.

وی بر گرم نگه داشتن مساجد و حسینیه ها در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کرده و  به هشدارهای ایمنی توجه کنند چراکه در این زمان با وحدت، تعامل و همکاری همه جانبه مشکلات و آسیب ها کمتر می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری تویسرکان نیز در این خصوص از آمادگی تیم واکنش سریع بخش حوادث آب و فاضلاب این نهاد به منظور جلوگیری از بروز بحران احتمالی و خدمات رسانی به مردم خبر داد و اظهار کرد: ایجاد مانع و خاکریزی برای جلوگیری از ورود سیلاب به چاه ها و ایستگاه های پمپاژ، پایش مداوم پارامترهای کیفی آب نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویسرکان در آماده باش

تویسرکان در آماده باش