مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 فروردین 1398 ساعت 13:462019-03-31اقتصادي

دستورالعمل استاندارد بلایای طبیعی و سیلاب به استانها ابلاغ شد


در اسفندماه سال 97 برای نخستین بار دستورالعمل استاندارد بلایای طبیعی و سیلاب بر اساس مبانی روز دنیا تدوین و به استان ها ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان دامپزشکی کشور امروز در دیدار نوروزی وزیر جهاد کشاورزی برخی معاونان، روسای سازمان های تخصصی و مدیران افزود: ایران پارسال برای نخستین بار 25 پروتکل بهداشتی با ترکیه درباره برداشتن مرزهای بهداشتی امضا کرد تا مسیر برای تولیدکنندگان و وارد کنندگان تسهیل شود.

علیرضا رفیعی پور به ممنوعیت اعزام دامپزشکان به کشورهای مبدا واردات گوشت برای نظارت بهداشتی اشاره کرد و گفت: به زودی کل سیستم های نظارت بهداشتی برون مرزی ما بر اساس پروتکل های جهانی به روز می شود.

وی یادآوری کرد در اسفندماه سال 97 برای نخستین بار دستورالعمل استاندارد بلایای طبیعی و سیلاب بر اساس مبانی روز دنیا تدوین و به استان ها ابلاغ شد.

*دستاوردها درباره بیماری های دام و طیور رفیعی پور به کنترل تکامل بیماری آنفولانزای پرندگان در سال 97 اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه آنفلوانزای فوق حاد پرندگان 70 کشور دنیا درگیر این بیماری بودند و ما توانستیم با اقدامات انجام شده این بیماری را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل استاندارد بلایای طبیعی و سیلاب به استانها ابلاغ شد

دستورالعمل استاندارد بلایای طبیعی و سیلاب به استانها ابلاغ شد