مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 فروردین 1398 ساعت 15:512019-04-01اجتماعي

آخرین جزییات از شرایط جوی شهرستان های اصفهان+عکس و فیلم


فارس گزارش می دهد آخرین جزییات از شرایط جوی شهرستان های اصفهان+عکس و فیلم بارش های 24 ساعت گذشته سبب آب گرفتگی و طغیان رودخانه ها در استان اصفهان شده، همچنین وزش باد همراه با ریزگرد منجر به طوفان شن با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در شهرستان نایین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سامانه بارشی اخیر که از روز گذشته فعالیت خود را بر روی استان اصفهان آغاز کرده، باعث برخی ناپایداری های جوی در این استان شده است.

بارش برف باران که از روز گذشته در بخش های غربی استان اصفهان آغاز شده، سبب آب گرفتگی و طغیان رودخانه ها در این بخش ها شده است.

در شهرستان فریدن بارش های اخیر به 23 میلی متر رسید تا مجموع بارش های سال زراعی جاری این شهرستان به 380 میلی متر برسد و افزایش 86 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کند، بارش ها در داران رودخانه های فصلی این شهرستان را نیز زنده کردند و رودخانه فصلی نهرخلج نیز احیا شد.

بارش شدید باران در داران همچنین باعث ریزش کوه و مسدود شدن کمربندی داران در نزدیکی روستای قفر شد.

در بویین میاندشت نیز بارش های 24 ساعت گذشته به 30 میلی متر رسید تا این شهرستان میزان 475 میلی متری را برای سال زراعی آبی خود تا کنون ثبت کند، در همین حال فرماندار بویین میاندشت از بازشدن دریچه های خروجی اضطراری سد خاکی این شهرستان با توجه به سرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از شرایط جوی شهرستان های اصفهان+عکس و فیلم

آخرین جزییات از شرایط جوی شهرستان های اصفهان+عکس و فیلم