مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 فروردین 1398 ساعت 03:002019-04-02بين الملل

نگاهی به تحولات و رویدادهای دفاعی ایران در سال 97


به مناسبت پایان سال 1397 در گزارشی جامع و در هفت بخش «انتصابات و جابجایی ها»، «نشان ها»، «رفت و آمدهای دفاعی»،«دستاوردها و تجهیزات جدید»،«رزمایش ها»، - به مناسبت پایان سال 1397 در گزارشی جامع و در هفت بخش انتصابات و جابجایی ها ، نشان ها ، رفت و آمدهای دفاعی ، دستاوردها و تجهیزات جدید ، رزمایش ها ، اقدامات تروریستی و مقابله نیروهای مسلح با تروریست ها و 4 خبر مهم نظامی سال به مرور تحولات و مهم ترین رویدادهای نیروهای مسلح پرداختیم.

انتصابات و جابجایی ها در سالی که گذشت بخش امنیتی - دفاعی کشور شاهد تغییرات بسیاری در رده فرماندهان و مسئولان بود؛ در نخستین تغییرات این بخش، سردار سیدقاسم قریشی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه جایگزین سردار محمدحسین سپهر و سردار یدالله جوانی در معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه جایگزین سردار رسول سنایی راد شد.

بعد از این تغییرات، سردار سپهر در سازمان بسیج مستضعفین جایگزین سردار علی فضلی شد و کار خود را به عنوان جانشین این سازمان آغاز کرد.

سردار فضلی نیز با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) منصوب شد.

هشتم خرداد ماه 97 نیز فرماندهی کل قوا در حکمی با تقدیر از امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی برای تلاش ها و خدمات در دوره مسئولیت به عنوان فرمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به تحولات و رویدادهای دفاعی ایران در سال 97

نگاهی به تحولات و رویدادهای دفاعی ایران در سال 97