مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 فروردین 1398 ساعت 08:512019-04-03دانش

محرومیت دانشجویان از تحصیل در پی بحران مسکن


آموزش عالی انگلیس اعلام کرد دانشجویان با معضل مسکن مواجهند و بهای بالای اجاره خانه منجر به انصراف آنها از تحصیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، آموزش عالی انگلیس اعلام کرد: دانشجویان با معضل مسکن مواجه هستند و بهای بالای اجاره خانه منجر به انصراف آنها از تحصیل شده است.

  دانشجویان که به وضعیت مسکن معترض هستند می گویند: ما از آموزش عالی تقاضا می کنیم با رفع مشکل مسکن به ادامه تحصیل ما کمک کنند.

بررسی ها نیز نشان داده است، بیش از 40 درصد دانشجویان نگران تأمین هزینه دانشگاه و شهریه هستند و بحران مسکن به وضعیت آنها دامن زده است.

  دانشجویان معترض با بیان اینکه به طور عادی تحصیل در انگلیس گران است و مجبور هستند مبالغ زیادی را برای ترم های دانشگاهی خود پرداخت کنند، می گویند: اگر آموزش عالی اقدامی نکند ما مجبور به انصراف و رها کردن دانشگاه هستیم.

  آمارها حاکی از آن است که از سال 2012 تاکنون، بهای اجاره مسکن بیش از 31 درصد افزایش یافته و این در حالیست که دستمزد دانشجویان در حال تحصیل رشد نداشته است؛ همچنین در بعضی از شهرها اجاره مسکن بیشتر و مشکل دانشجویان حادتر است.

   در سال های اخیر نیز گزارش شده است که 77 درصد از دانشجویان باید برای تامین هزینه تحصیل خود کار کنند و گزارش هایی از دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت دانشجویان از تحصیل در پی بحران مسکن

محرومیت دانشجویان از تحصیل در پی بحران مسکن