مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 فروردین 1398 ساعت 11:562019-04-03دانش

با صدور پیامی عنوان شد تسلیت ولایتی به مناسبت درگذشت هنرمند سینمای ایران


رییس هیات مؤسس دانشگاه آزاد با صدور پیامی، درگذشت استاد و هنرمند برجسته ایران، مرحوم جمشید مشایخی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی رییس هیات امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور پیامی، درگذشت استاد و هنرمند برجسته ایران، مرحوم جمشید مشایخی را تسلیت گفت.

در متن پیام ولایتی آمده است: دریافت خبر تاسف برانگیز درگذشت هنرمند بزرگ، مردمی، برجسته و خلاق ایران و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور مرحوم استاد جمشید مشایخی موجب تالم و تاثر فراوان شد.

به راستی نقش های بی بدیل، ارزشمند و بی نظیر آن مرحوم در طول حدود شش دهه فعالیت، اثر ماندگار وی را برای همیشه بر جای خواهد گذارد و یاد و نام در اذهان ملت شریف و بزرگ ایران همواره به نیکی ثبت و ضبط خواهد ماند.

در ادامه این پیام آمده است: استاد جمشید مشایخی بی تردید هنرمند پرافتخار سینمای ایران و مورد علاقه و محبوب مردم بود که متواضعانه، با سلوک ویژه اخلاقی و دلسوزانه به عنوان شاخصه های این هنرمند مردمی توانست در راه اعتلای هنر این سرزمین ایفای نقش کند.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت استاد جمشید مشایخی به خانواده محترم، بازماندگان، اصحاب فرهنگ و هنر و علاقه مندان، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، غفران و رحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صدور پیامی عنوان شد تسلیت ولایتی به مناسبت درگذشت هنرمند سینمای ایران

با صدور پیامی عنوان شد تسلیت ولایتی به مناسبت درگذشت هنرمند سینمای ایران