مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 فروردین 1398 ساعت 18:512019-04-03اقتصادي

در گفت وگو با فارس مطرح شد باتلاقی شدن دریاچه نمک آران و بیدگل


مدیر ساماندهی کویر مرنجاب آران و بیدگل گفت: آمدن آب به دریاچه نمک آران و بیدگل سابقاً هم بوده و اتفاق تازه ای نیست اما اخیراً به دلیل افزایش بارندگی ها بیشتر شده است.

- حسین حاجی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس کاشان با اشاره به باتلاقی شدن دریاچه نمک آران و بیدگل اظهار داشت: به دلیل اینکه قم رود سیلاب هایی را وارد دریاچه کرده است و از آن طرف هم آب دریاچه در حال بالا آمدن است، در نتیجه این بالا آمدن سطح آب کل منطقه، اول محدوده دریاچه را فرا می گیرد.

مدیر ساماندهی کویر مرنجاب آران و بیدگل گفت: به دلیل اینکه از طرف شهرستان آران و بیدگل آب وارد دریاچه نمی شود مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: تنها محدودیت ما این است که گردشگران به دلیل اینکه منطقه را نمی شناسند باید همراه با راهنما حرکت کنند و به جز این، محدودیت دیگری وجود ندارد و مشکلی از سمت آران و بیدگل نیست.

حاجی حسینی عنوان کرد: آمدن آب به دریاچه سابقاً هم بوده است و اتفاق تازه ای نیست اما اخیراً به دلیل افزایش بارندگی ها بیشتر شده است.

مدیر ساماندهی کویر مرنجاب آران و بیدگل بیان کرد: با تلاش هایی که صورت پذیرفته در این مدت هیچ مفقودی و اتفاق خاصی در این منطقه گردشگری رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس مطرح شد باتلاقی شدن دریاچه نمک آران و بیدگل

در گفت وگو با فارس مطرح شد باتلاقی شدن دریاچه نمک آران و بیدگل