مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 فروردین 1398 ساعت 13:462019-04-05اقتصادي

404 میلیارد تومان برآورد خسارت های ناشی از بارندگی در چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، گفت: دو مرحله بارش را از ابتدای سال در استان پشت سر گذاشتیم اما باید برای ورود موج سوم که شاید به مراتب خطرناک تر از موج های اول و دوم باشد آماده باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر به سبب بارندگی های گذشته خاک اشباع شده، مسیل ها پر آب هستند، برف ها در ارتفاعات ذوب شدند که ممکن است منجر به سقوط بهمن شود، سه سد خاکی در استان پر از آب هستند و.

، افزود: در حوزه سه سد روستای گنج، امیرآباد دهنو و نصیرآباد باید تدابیر لازم اندیشیده شود، این سدها خاکی هستند و امکان شکستن آن ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه کف کش برای پمپاژ آب این سه سد در منطقه مستقر شود و دستگاه هایی همچون گریدر، لودر و.

در محل سدها حاضر باشند تا در صورت نیاز بتوانند مسیر حرکت آب را باز کنند، ادامه داد: در موج اخیر اقدامات خوبی برای مهار سیل و کاهش خسارات احتمالی صورت گرفت که به کارگیری نیروهای مردمی، استفاده از خودروهای دولتی و خصوصی، تخلیه به موقع روستاها و انتقال مردم به مکان های امن و.

ازجمله این اقدام بود.

عباسی تاکید کرد: هر مسؤولی که در بحران با فرمانداران به عنوان مسؤول شهرستان و رییس ستاد بحران همکاری نکند مراتب به صورت مکتوب به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

404 میلیارد تومان برآورد خسارت های ناشی از بارندگی در چهارمحال و بختیاری

404 میلیارد تومان برآورد خسارت های ناشی از بارندگی در چهارمحال و بختیاری