مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 11:102019-04-06اجتماعي

سیل سفرهای زمینی به عراق را متوقف کرد؟


با وجود سیلابی بودن استان های غربی و هم مرز با عراق و مسدود شدن برخی مسیرهای دسترسی به این مناطق، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اعزام زمینی زائران به عراق متوقف نشده و از دو مرز «مهران» و «شلمچه» همچنان ادامه دارد.

- با وجود سیلابی بودن استان های غربی و هم مرز با عراق و مسدود شدن برخی مسیرهای دسترسی به این مناطق، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اعزام زمینی زائران به عراق متوقف نشده و از دو مرز مهران و شلمچه همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعزام زمینی زائران به عتبات عالیات عراق از سه مرز مهران، شلمچه و چزابه انجام می شود.

طبق آمار سازمان حج و زیارت، در نوروز 65 هزار ایرانی به عتبات عالیات عراق اعزام شدند که تنها 32 درصد آن ها سفر خود را هوایی انجام دادند.

این سازمان بعد از سیلی که استان های غربی را فراگرفت و باعث بسته شدن برخی جاده ها از جمله مسیر ایلام ـ مهران شد، از توقف اعزام ها فقط در یک مرز خبر داد و اعلام کرد: در استان ایلام برای خروج زائران از مرز مهران، مسیر فرعی جایگزین شده است.

سیدحمید مصطفایی، مدیر حج و زیارت استان ایلام نیز اعلام کرد که مسیر اصلی تردد برای حمل و نقل زمینی فعلا بسته است اما ترددها از مسیر فرعی (جاده قدیم ایلام- مهران) با هماهنگی پلیس انجام می شود و خوشبختانه مشکل خاصی در رفت یا بازگشت زائران از مرز مهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل سفرهای زمینی به عراق را متوقف کرد؟

سیل سفرهای زمینی به عراق را متوقف کرد؟