مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 11:352019-04-06سياسي

مجلس در مسیر رفراندوم پالرمو


بهرام پارسایی در مورد بررسی دو لایحه پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مورد CFT و پالرمو صحبت های موافقین و مخالفین گفته شده است.

صحبت های موافقین یک مسئله دو دو تا چهار تا و بسیار واضح است که الان در دنیا کره شمالی، - سومالی و یکی - دو کشور مثل آنها به FATF نپیوسته اند یا ما می خواهیم مسیر آنها را طی کنیم که اصرار بر عدم نپیوستن به FATF را داریم یا ما می خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو فراکسیون امید به عصر ایران گفت: متخصصین امر در وزارتخانه های اقتصاد، امور خارجه و بانک مرکزی و کارشناسان بخش های خصوصی نظرشان را هم در مجلس و هم مجمع تشخیص در این رابطه داده اند.

البته کشورهایی همانند چین و روسیه نیز در این رابطه نظرشان را داده اند که اگر ایران به FATF نپیوندد آنها نمی توانند با ایران کار کنند.

نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: لزوم تصویب این دو لایحه و پیوستن ما به FATF جای اما و اگر ندارد و اگر قرار است این دو لایحه به تصویب نرسد باید مجمع تشخیص مسئولیت آن را بپذیرد.

نماینده شیراز در مجلس افزود: دولت به عنوان نماینده ملت پیشنهاد داده است و لایحه را به مجلس ارائه کرده است و مجلس به عنوان نماینده ملت به این لایحه رأی دادند در شورای نگهبان رد و به مجمع ارجاع داده شده است و فکر نکنم هم نماینده مردم در قوه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در مسیر رفراندوم پالرمو

مجلس در مسیر رفراندوم پالرمو