مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 13:312019-04-06سياسي

افتتاح 9کیلومتر خط 6 مترو با حضور روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگراری دانشجو، علی امام در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش جنوبی خط شش متروی تهران با 3 ایستگاه دولت آباد، - مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو گفت: با توجه به افتتاح بخشی از خط 7 در روز های پایانی سال 97 و همچنین افتتاح 9کیلومتر از خط 6 با حضور رییس جمهور در مراسم فردا این نوید را می دهد که اتفاقات خوبی در حوزه مترو در حال رخ دادن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگراری دانشجو، علی امام در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش جنوبی خط شش متروی تهران با 3 ایستگاه دولت آباد، بعثت و میدان شهدا با حضور رییس جمهور و شهردار تهران و سایر مسئولان شهری به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به افتتاح بخشی از خط 7 در روز های پایانی سال 97 و همچنین افتتاح 9 کیلومتر از خط 6 با حضور رییس جمهور در مراسم فردا این نوید را می دهد که اتفاقات خوبی در حوزه مترو در حال رخ دادن است و امیدواریم اتفاقات در ادامه سال 98 رخ دهد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو تصریح کرد: قطعا در سال 98 با پشتیبانی مدیریت ارشد شهرداری تهران و دولت اتفاقات خوبی خواهد افتاد ضمن اینکه در روز های پایانی سال 97 (28 اسفند) دولت مجوز انتشار هزار و 300 میلیارد اوراق مشارکت را از بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9کیلومتر خط 6 مترو با حضور روحانی

افتتاح 9کیلومتر خط 6 مترو با حضور روحانی