مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 15:012019-04-06فرهنگي

ده نمکی به شبکه سحر می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مجموعه که اولین تجربه تلویزیونی ده نمکی است ، روایت مستاجران یک خانه قدیمی است که هر کدام به دلیل مشکلات مالی علی رغم فشارهای صاحب خانه برای تخلیه ، - سریال دارا و ندار به کارگردانی مسعود ده نمکی از 17 فروردین بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می رود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مجموعه که اولین تجربه تلویزیونی ده نمکی است ، روایت مستاجران یک خانه قدیمی است که هر کدام به دلیل مشکلات مالی علی رغم فشارهای صاحب خانه برای تخلیه ، همچنان در خانه جا خوش کرده اند .

دوبله این سریال به مدیریت امین عباس اف در استودیو سلام آذربایجان و با صداپیشگی جمعی از بازیگران و دوبلورهای جمهوری آذربایجان انجام شده و در 26 قسمت 45 دقیقه ای پخش می شود .

فهرستی بلند بالا از بازیگران ایرانی در این مجموعه نقش آفرینی نموده اند که به اختصار عبارتند از : فتحعلی اویسی ، رضا رویگری ، شهرزاد کمال زاده ، سام درخشانی ، سید جواد هاشمی ، علیرضا خمسه ، نفیسه روشن ، شهره لرستانی ، بهنوش بختیاری ، نگار فروزنده ، مرجانه گلچین ، یوسف صیادی ، یوسف تیموری، ملکه رنجبر و .

سریال دارا و ندار به جایگزینی مجموعه همه خانواده من هرشب ساعت 20:30 به وقت تهران با تکرار 2:30 بامداد روز بعد برای بینندگان کانال آذری شبکه سحر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده نمکی به شبکه سحر می آید

ده نمکی به شبکه سحر می آید