مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 17:062019-04-06اقتصادي

فارس گزارش می دهد بازدید 232 هزار نفر از اماکن تاریخی رفسنجان


در ایام نوروز امسال 232 هزار نفر از اماکن تاریخی رفسنجان بازدید کردند که در بین آن ها گردشگران اروپایی هم حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، نوروز امسال با باران و طراوت خاص بهاری و البته بادهای تند و توفان در رفسنجان سپری شد اما این عوامل نگذاشت بازار گردشگری کساد بماند و رکورد بازدید از اماکن تاریخی و طبیعی این شهرستان شکسته شد.

دره در، داوران، راویز، خنامان، بقاع متبرکه، روستاهای دور و نزدیک و در مجموع همه جاهای دیدنی این شهرستان مقصد گردشگران بودند و لذت دیدن این زیبایی ها در دل مسافران و میهمنان ماند، این روزها آن قدر پلاک خودروهای غیر از رفسنجان را در سطح شهرستان دیدیم که جای خوشحالی داشت چون دیدن این همه مسافر در شهرم نشانه پیشرفت در سایه همدلی مردم و مسئولان است.

محسن منصورآبادی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: 232 هزار بازدید از کلیه مجموعه ها و آثار تاریخی شهرستان در نوروز امسال رقم خورد که بیشترین بازدید از آثار تاریخی از خانه حاج آقاعلی بزرگترین خانه خشتی جهان بود که بیش از 28هزار نفر بود و 8 هزار نفر از دره راگه بازدید داشتند.

وی بیان داشت: بازدید از کاروانسرای شاه عباسی نسبت به سال گذشته 60 درصد رشد داشته و 7 هزار و 500 نفر از آن بازدید داشتند، همچنین حصار قدیمی شهر 80 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد بازدید 232 هزار نفر از اماکن تاریخی رفسنجان

فارس گزارش می دهد بازدید 232 هزار نفر از اماکن تاریخی رفسنجان