مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 21:402019-04-06سياسي

تاکید رییس جدید تولیت آستان قدس رضوی بر «شفافیت مالی و انضباط اداری»


مسأله زائر و زیارت محور فعالیت های آستان قدس رضوی است.

- تاکید رییس جدید تولیت آستان قدس رضوی بر شفافیت مالی و انضباط اداری تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسأله زائر و زیارت محور فعالیت های آستان قدس رضوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در مراسم تکریم و معارفه تولیت آستان قدس رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: افتخار خادمی آستان قدس رضوی را از عنایات خاصه صاحب این مضجع شریف می دانم که در همه لحظات زندگی از خوان لطف و کرم آن حضرت بهرمند بوده ام.

وی افزود: یاد شهیدان سرافراز و بزرگوار را گرامی می دارم که عطر ولایت را در جامعه پراکندند و شمیم ولایت را در جهان پخش کردند.

از اعتماد و بزرگواری رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی هم بسیار سپاسگزارم.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اعتماد و بزرگواری رهبر معظم انقلاب نسبت به این حقیر از سال ها قبل آغاز شده بود و با عنایت و توجه خاص معظم له، توفیق خدمتگزاری در دفتر رهبر معظم انقلاب حدود 30 سال نصیب بنده شد.

وی با بیان این که اعتماد پدرانه رهبر معظم انقلاب نسبت به این حقیر با اعتمادی دیگر قرین شد، اظهار کرد: خدمت در آستان قدس رضوی مسئولیتی سخت و سنگین اما شیرین است که امیدوارم با لطف حضرت رضا (ع) از این امتحان، سربلند بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جدید تولیت آستان قدس رضوی بر «شفافیت مالی و انضباط اداری»

تاکید رییس جدید تولیت آستان قدس رضوی بر «شفافیت مالی و انضباط اداری»