مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 12:212019-04-07فناوري

فرمانده انتظامی استان دستگیری 4 کلاهبردار در همدان


فرمانده انتظامی استان از دستگیری چهار کلاهبردار که با توزیع سیم کارت های رایگان به مردم از آنان سوء استفاده می کردند، خبر داد.

-  سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی اجرای طرح ریجستری گوشی تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات که باعث کاهش چشمگیر قاچاق تلفن همراه در سطح کشور شد، سودجویان و فرصت طلبان به دنبال فرصتی برای سوء استفاده از این ماده قانونی در جهت فعال کردن گوشی های قاچاق بودند.

وی افزود: در این راستا در پی کسب خبری مبنی بر این که 2 نفر با مراجعه به محل های حاشیه شهر همدان اقدام به توزیع سیم کارت همراه اول و ایرانسل به صورت رایگان در بین مردم می کنند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با مراجعه کارآگاهان پلیس آگاهی به محل مورد نظر، مشاهده شد افرادی در محوطه مسجد با میز کار و یک دستگاه چاپگر، تعداد قابل توجهی سیم کارت و سند خام مربوط به ثبت نام را به صورت رایگان به مردم هدیه کرده و زمان فعال شدن سیم کارت ها را 40 روز بعد اعلام می کنند.

وی ادامه داد: متصدیان که هیچ گونه مدارکی دال بر نمایندگی و ثبت نام ارائه نکردند توسط کارآگاهان دستگیر، اموال مربوطه توقیف و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان دستگیری 4 کلاهبردار در همدان

فرمانده انتظامی استان دستگیری 4 کلاهبردار در همدان