مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 14:452019-04-07سياسي

راه اندازی برج تحقیقاتی پروفسور سمیعی در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی برج تحقیقاتی پروفسور سمیعی در استان گیلان را از جمله برنامه های حایز اهمیت و در دست اقدام حوزه سلامت در این دانشگاه خواند و اظهار کرد: - در این خصوص بیمارستان پروفسور سمیعی در طی سه سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهرخ یوسف زاده چابک در جلسه با مدیران حوزه آموزش پزشکی در استان ضمن تبریک سال نو و بررسی روند حرکت حوزه آموزش پزشکی در دانشگاه، تاکید کرد: در چهارمین سال برنامه راهبردی، باید نگاهی دوباره به فعالیت های پیش رو داشته باشیم.

وی با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال گذشته، یادآور شد: در سال 97 اولین نتایج برنامه راهبردی در دانشگاه را شاهد بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: در سال 95 گردش مالی دانشگاه 700 میلیارد بود اما، 120 میلیارد تراز منفی داشتیم که با وجود همه این کمبودها در پایان سال 97 گردش مالی به هزار و 600 میلیارد رسید و در این زمینه تراز منفی دانشگاه نیز به زیر 30 میلیارد کاهش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: می توان ادعا کرد که به نقطه ای رسیده ایم که مطالبات و بدهکاری های دانشگاه به هم نزدیک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی برج تحقیقاتی پروفسور سمیعی در گیلان

راه اندازی برج تحقیقاتی پروفسور سمیعی در گیلان