مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 15:362019-04-07اقتصادي

امشب صورت می گیرد بررسی راهکارهای رونق تولید کشور در یک برنامه تلویزیونی


محور اصلی برنامه «پایش» امشب، بررسی راهکارهای رونق تولید کشور است و موضوع حذف تبصره 16 قانون بودجه سال 98 و بخشودگی جرائم بانکی تولید کنندگان هم در این برنامه مورد بحث قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی برنامه پایش ، اولین قسمت از برنامه تلویزیونی پایش در سال 98، امشب از شبکه اول سیما پخش خواهد شد که در آن مهم ترین تحولات بازار در هفته های گذشته واکاوی می گردد.

در ابتدای این برنامه با توجه به اینکه سال 98، سال رونق تولید نام گذاری شده است، این موضوع محور اصلی برنامه پایش قرار گرفته و با حضور کارشناسان اقتصادی، 10 راهکار و الزام برای رونق تولید کشور، مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

دراین بین نیز، نقش بانک ها در رونق تولید کشور، بررسی خواهد شد، به گونه ای که حذف تبصره 16 قانون بودجه سال 98 و بخشودگی جرائم بانکی تولید کنندگان یکی دیگر از محورهای موردبحث در پایش امشب است.

همچنین در قسمت های دیگر این برنامه، موضوعات مربوط به شفافیت در انتخابات مجلس که قبلاً در صحن علنی مجلس رد شده بود نیز بررسی می گردد.

علاوه بر این پایش 18 فروردین، با دعوت از علیرضا نبی، کارآفرین موفق کشور، به بررسی محیط کسب وکار و تولید کشور خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب صورت می گیرد بررسی راهکارهای رونق تولید کشور در یک برنامه تلویزیونی

امشب صورت می گیرد بررسی راهکارهای رونق تولید کشور در یک برنامه تلویزیونی