مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 20:462019-04-07حوادث

اعزام 38 دستگاه ماشین آلات عمرانی از سمنان به مناطق سیل زده لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ایرج رییسیان یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح آخرین وضع امدادرسانی و تجهیزات اعزامی از دستگاه ها و ارگان های مختلف استان سمنان به مناطق سیل زده پرداخت.

وی اظهار کرد: یک دستگاه کامیون، یک دستگاه بابکت و پنج دستگاه پمپ کف کش توسط مدیریت بحران استانداری سمنان و دو دستگاه کامیون، یک دستگاه بابکت، سه دستگاه پمپ کف کش و یک دستگاه خودروی آتش نشانی توسط شهرداری سمنان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از اعزام سه دستگاه کامیون و یک دستگاه بابکت از سوی شهرداری دامغان، دو دستگاه کامیون و یک دستگاه بابکت از سوی شهرداری شاهرود و یک دستگاه بابکت و یک دستگاه خودروی آتش نشانی از سوی شهرداری مهدی شهر به مناطق سیل زده خبر داد.

رییسیان اضافه کرد: یک دستگاه کامیون توسط شهرداری شهمیرزاد، یک دستگاه بابکت توسط شهرداری میامی، یک دستگاه بابکت توسط شهرداری سرخه و یک دستگاه لودر و یک دستگاه بابکت توسط شهرداری گرمسار به مناطق سیل زده اعزام شد.

وی با بیان اینکه شهرداری های ایوانکی و آرادان نیز هر کدام به طور جداگانه یک دستگاه بابکت به مناطق سیل زده اعزام کردند، عنوان کرد: شهرداری بسطام یک دستگاه لودر، اداره کل امور عشایری استان سمنان دو دستگاه تانکر و اداره کل آب و فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 38 دستگاه ماشین آلات عمرانی از سمنان به مناطق سیل زده لرستان

اعزام 38 دستگاه ماشین آلات عمرانی از سمنان به مناطق سیل زده لرستان