مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 فروردین 1398 ساعت 09:002019-04-08اقتصادي

رتبه نخست هرمزگان در صید ساحلی در کشور


شیلات هرمزگان با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و آغاز تخم گذاری آبزیان، صید برخی از آبزیان در حال انقراض را در خلیج فارس، محدوده آب های هرمزگان ممنوع اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در این خصوص گفت: صید هامور ماهیان در آب های استان از اول فرودین تا پایان اردیبهشت و همچنین صید حلوا سیاه و شوریده از اول اردیبهشت تا پایان خرداد ممنوع است.

محمد جوانمرد افزود: صید ماهی حلوا سفید از 15 فروردین تا پایان اردیبهشت و میش ماهی از 15 مرداد تا پایان شهریور ممنوع است.

وی با بیان اینکه صید به روش سنتی مشتا نیز از 15 فرودین تا پایان اردیبهشت ممنوع است، تصریح کرد: برداشت میگو نیز در تمام فصول به غیر از ماه های مهر و آبان در خلیج فارس ممنوع است.

معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان اظهار کرد: با توجه به صدمه های جبران ناپذیری که تورهای صید نامریی به منابع آبزی و حتی محیط زیست دریایی آبزیان وارد می کنند، استفاده از این نوع تورها برای لنج ها در تمام فصول و قایق ها به صورت زیرآبی برای تمامی فصول ممنوع است.

جوانمرد خاطرنشان کرد: ممنوعیت صید آبزیان بر اساس اهمیت تقویم فصول ممنوعیت صید برای حفظ و حراست ذخایر آبزیان اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست هرمزگان در صید ساحلی در کشور

رتبه نخست هرمزگان در صید ساحلی در کشور