مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 فروردین 1398 ساعت 10:062019-04-08ورزشي

بیش از دو هزار نفر از اهالی حمیدیه در یگان های ارتش اسکان یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان اظهار داشت: با توجه به جاری شدن سیل و تخلیه روستاهای مناطق مختلف شهرستان حمیدیه، تیپ 392 زرهی دشت آزادگان با احداث کمپ های اضطراری نسبت به اسکان مردم این منطقه اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: از سه روز گذشته با اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران نسبت به تخلیه منازل، بلافاصله دستور راه اندازی کمپ های اضطراری را صادر کردیم و  تیپ 392 زرهی نیروی زمینی تا امروز بالغ بر دو هزار نفر را در منازل سازمانی، سالن های ورزشی، مسجد و سوله های پادگان اسکان داده است.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش یادآور شد: تمامی هموطنان اسکان داده شده، از امکانات مطلوبی برخوردار هستند و وعده های صبحانه، نهار، شام و همچنین محل استحمام آنها نیز فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه بهداشت و سلامت نیز تیم های پزشکی به صورت شبانه روزی در این کمپ ها فعالیت می کنند.

امیر دریادار سیاری همچنین به راه اندازی محل تفریح و سرگرمی برای کودکان و خردسالان اشاره کرد و گفت: در تمامی کمپ ها و محل اسکان هموطنان محل هایی را برای اوقات تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفتیم و امکانات مناسب برای سرگرمی آن ها فراهم شده است تا کودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از دو هزار نفر از اهالی حمیدیه در یگان های ارتش اسکان یافتند

بیش از دو هزار نفر از اهالی حمیدیه در یگان های ارتش اسکان یافتند