مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 فروردین 1398 ساعت 13:352019-04-08بين الملل

حماس اظهارات وزیر خارجه عمان را تاسف بار خواند


جنبش مقاومت حماس امروز (دوشنبه) اظهارات وزیر خارجه عمان را محکوم کرد که از کشورهای عربی خواسته بود به اسراییل درباره آینده اش اطمینان خاطر داده و نگرانی های این رژیم را رفع کنند.

- جنبش مقاومت حماس امروز (دوشنبه) اظهارات وزیر خارجه عمان را محکوم کرد که از کشورهای عربی خواسته بود به اسراییل درباره آینده اش اطمینان خاطر داده و نگرانی های این رژیم را رفع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حماس در بیانیه ای اعلام کرد، از این موضع گیری عجیب و غریب یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان شوکه شده و آن را محکوم می کند، این جنبش در ادامه تصریح کرد، کاملا اظهارات مذکور بن علوی را رد می کند که مغایر با حقیقت و منطق است.

در این بیانیه آمده است: براساس کدام منطق اخلاقی و سیاسی از قربانی خواسته می شود جلاد را اطمینان خاطر داده و اشغال گر را درباره آینده اش مطمئن کند؟ اشغال گری که همان رژیم غاصب است، قدرتمندترین ارتش را در منطقه داشته، کشتار و انهدام هدفمند در حق ملت و امت ما را ادامه می دهد، فلسطین را اشغال، قدس را یهودی سازی، مقدسات را پایمال، سراسر خاورمیانه را تهدید و قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد.

این جنبش تاکید کرد: این اظهارات از حد عادی سازی مجانی روابط با دشمن اشغالگر تا حد عذرخواهی و بهانه دادن دست دشمن و درخواست بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس اظهارات وزیر خارجه عمان را تاسف بار خواند

حماس اظهارات وزیر خارجه عمان را تاسف بار خواند