مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 فروردین 1398 ساعت 13:362019-04-08اقتصادي

تولید مقالات داغ و پراستناد دانشگاه محقق اردبیلی 80 درصد رشد داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیز حبیبی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست با دبیران انجمن های علمی این دانشگاه با بیان اینکه میزان رشد تولیدات علمی کشور در مقایسه بین سال های 2017 و 2018 حدود هشت درصد بوده است، - رییس دانشگاه محقق اردبیلی از رشد 80 درصدی تولید مقالات داغ و پراستناد در این دانشگاه خبر داد و گفت: ارتباطات بین المللی پژوهشگران دانشگاه رشد 158 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیز حبیبی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست با دبیران انجمن های علمی این دانشگاه با بیان اینکه میزان رشد تولیدات علمی کشور در مقایسه بین سال های 2017 و 2018 حدود هشت درصد بوده است، افزود: این درحالی است که این رشد برای دانشگاه محقق اردبیلی حدود 50 درصد بوده است.

حبیبی به استفاده از ظرفیت های بین المللی برای گسترش فعالیت های علمی تاکید کرد و گفت: همکاری پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی با کشور های پیشرفته از جمله ژاپن، ایتالیا، سوئد، هلند و .

نیز 158 درصد افزایش یافته است.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش 80 درصدی تولید مقالات داغ و پراستناد دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه نیز ظرفیت فعال برای حمایت 13 هزار یورویی اتحادیه اروپا از اعزام استاد و دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مقالات داغ و پراستناد دانشگاه محقق اردبیلی 80 درصد رشد داشته است

تولید مقالات داغ و پراستناد دانشگاه محقق اردبیلی 80 درصد رشد داشته است