مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 فروردین 1398 ساعت 15:562019-04-08دانش

شرکت های فعال فناور در علوم بهزیستی حمایت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، امیر سالار جعفرپیشه، مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در خصوص برنامه های سال 98 این دانشگاه اظهار کرد: - مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: از شرکت های فعال فناور در علوم بهزیستی در همه جهات حمایت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، امیر سالار جعفرپیشه، مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در خصوص برنامه های سال 98 این دانشگاه اظهار کرد: برنامه های امسال حوزه فناوری دانشگاه با هدف حمایت همه جانبه از شرکت های فعال، تدوین شده است.

وی درباره برنامه های امسال مدیریت توسعه فناوری دانشگاه علوم بهزیستی افزود: حمایت از شرکت های فناور برای تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان، حمایت از شرکت های دانش بنیان برای حضور در بازار و حمایت از واحد های فناور برای تبدیل شدن به شرکت، از برنامه های اساسی این مدیریت است.

جعفرپیشه به تصویب 10 پروپوزال در سال گذشته جهت حمایت دانشگاه علوم بهزیستی اشاره کرد و گفت: ادامه حمایت های مالی از این پروژه ها را در سال جاری خواهیم داشت که در نهایت، به تجاری سازی محصولات می انجامد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم بهزیستی، بخش فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با 6 شرکت فناور و دانش بنیان در زیرمجموعه خود، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های فعال فناور در علوم بهزیستی حمایت می شوند

شرکت های فعال فناور در علوم بهزیستی حمایت می شوند