مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 05:002019-04-09سياسي

خبر خوش ابتکار برای زنان زندانی


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوریاز رایزنی با قوه قضاییه خبر داد تا زنان زندانی که امکان گرفتن رای باز و دستبند الکترونیک دارند، بتوانند در کنار خانواده های خود باشند .

- معصومه ابتکار در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدامات معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در سال 97 بیان می کند: تصمیم معاونت در سال 97 بر این مبنا بود که فعالیت هایی که معاونت زنان از سال های قبل و خانم مولاوردی پایه ریزی کردند ادامه یابد و به هیچ عنوان تلاش ها و زحمات گذشتگان نادیده گرفته نشود و از ابتدا کار جدیدی شروع نشود لذا بعد از ارزیابی ها، سعی شد طرح های موفقی که به خوبی اجرا شده بود ادامه یابد و خط مش های جدیدی را که باید تعریف شود را شرح و براساس آن حرکت کنیم.

شاید مهمترین ویژگی حرکت ما در حوزه زنان در سال 97 حرکت برنامه ای بود؛ به گونه ای که در اواخر سال 96 موضوع زنان به ستاد ملی زن و خانواده برده شد.

وضعیت زنان هر استان مشخص می شود وی مهم ترین دستاورد خود را تصویب چارچوب شاخص های عدالت جنسیتی می داند و معتقد است: این شاخص ها با همکاری دستگاه هایی که هر کدام در یک یا چند شاخص متولی هستند در سال 97 تدوین، نهایی، تصویب و ابلاغ شد، به طوریکه برای همه دستگاه ها شاخص هایی در حوزه زنان ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش ابتکار برای زنان زندانی

خبر خوش ابتکار برای زنان زندانی