مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 06:202019-04-10اقتصادي

بحران سیل در ایلام به خوبی مدیریت شد


وزیر جهاد کشاورزی از مناطق سیل زده ایلام بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس حجتی که برای بازدید از مناطق سیل زده روز سه شنبه 20 فروردین ماه وارد ایلام شد، عصر روز سه شنبه به اتفاق استاندار ایلام بعد از بازدید از روستاهای عرب رودبار، در هشتادوسومین نشست ستاد اقصاد مقاومتی شرکت کرد و با اعلام رضایت از عملکرد مدیریت بحران استان گفت: استان ایلام علی رغم کوهستانی بودن و مستعد سیل بودن و با وجود بارش بی سابقه خوشبختانه تلفات جانی نداد و هزینه کمتری ایجاد شد و از این بابت از استاندار ایلام و مجموعه همکاران تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه همیشه پیشگیری عاقلانه ترین راه و کمترین هزینه را به دنبال دارد، گفت: مسئولان استان ایلام با مدیریت خیلی خوبی که اعمال کردند و با پیشگیری های به موقع نگذاشتند اتفاق تلخی بیفتد که این نشان از عملکرد خوب و مطلوب مدیریت بحران استان دارد.

برآورد خسارات سیل به کشاورزی ایلام هنوز دقیق نیست استاندار ایلام هم گفت: سیل خسارت های زیادی بر منابع طبیعی و کشاورزی استان وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،قاسم سلیمانی دشتکی، در مورد خسارت های وارد شده بر حوزه کشاورزی در مناطق سیل زده استان گفت: سیل قسمت مهمی از زمین های کشاورزی را از بین برده است و اینجا باید گفت که در برآورد خسارت زمین های کشاورزی خوب انجام نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سیل در ایلام به خوبی مدیریت شد

بحران سیل در ایلام به خوبی مدیریت شد