مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 08:202019-04-10بين الملل

نشست جامع حزب حاکم کره شمالی در بحبوحه تنش های روز افزون شبه جزیره کره


کره شمالی در حالی امروز (چهارشنبه) نشست جامع کمیته مرکزی حزب حاکم را برگزار می کند که روز سه شنبه رهبری این کشور نشستی را با هدف بررسی راه هایی به منظور دستیابی به پیشرفت با توجه به وضعیت متشنج کنونی برگزار کرد.

- کره شمالی در حالی امروز (چهارشنبه) نشست جامع کمیته مرکزی حزب حاکم را برگزار می کند که روز سه شنبه رهبری این کشور نشستی را با هدف بررسی راه هایی به منظور دستیابی به پیشرفت با توجه به وضعیت متشنج کنونی برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نشست جامع امروز در پی دومین دیدار کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در هانوی، ویتنام برگزار می شود که در آن دو طرف نتوانستند به توافقاتی در جهت خلع سلاح اتمی کره شمالی یا لغو تحریم های بین المللی علیه پیونگ یانگ دست پیدا کنند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، مقام های حزب حاکم قرار است برای بررسی و تصمیم گیری درباره جهت یابی های جدید و راه هایی براساس اوضاع متشنج کنونی نشست جامع برگزار کنند.

در نشست اداره سیاسی کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره شمالی که روز سه شنبه برگزار شد، کیم جونگ اون به مقام های این کشور گفت که باید مسؤولانه تر عمل کرده تا استراتژی وی را در مواجهه با فشارهای بین المللی اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست جامع حزب حاکم کره شمالی در بحبوحه تنش های روز افزون شبه جزیره کره

نشست جامع حزب حاکم کره شمالی در بحبوحه تنش های روز افزون شبه جزیره کره