مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 20:012019-04-10سياسي

رییس بنیاد مستضعفان کشور اعلام کرد تحویل 300 سند به صاحبان منازل مسکونی


بنیاد مستضعفان امروز 300 سند را به صاحبان منازل مسکونی تحویل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مراسم اهدا 300 سند مالکیت به مردم دشت ورامین در سالن شهدای داودآباد با حضور محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کل کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بهمن خطیبی فرماندار قرچک، ائمه جماعت و سایر مسؤولان برگزار شد.

محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور در این مراسم ضمن تبریک روز پاسدار و روز جانباز اظهار داشت: بنیاد مستضعفان امروز 300 سند را تحویل می دهد و کسانی که هنوز موفق به دریافت سند نشده اند می توانند با مراجعه به دفتر قرچک مشکلشان را حل کنند.

وی گفت: بحث واگذاری سند مالکیت در هیئت هفت نفره انجام می شود و با درخواست های مردم پس از بررسی در فاز دوم نیز اسناد واگذار می شود.

رییس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبری بحث اشتغال اولویت کار قرار داده شده و اعتبار پیش بینی شده برای هر فرد روستایی که بخواهد اشتغال زایی کند 250میلیون ریال است که تابه حال بیش از 3000 مورد تایید شده و بیش از 1700مورد به مرحله بهره برداری رسیده است.

سعیدی کیا در پایان خاطرنشان کرد: با اشتغال زایی می توان امید را به خانه های خود و جامعه تزریق کرد و باعث ایجاد تحویل در چرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مستضعفان کشور اعلام کرد تحویل 300 سند به صاحبان منازل مسکونی

رییس بنیاد مستضعفان کشور اعلام کرد تحویل 300 سند به صاحبان منازل مسکونی