مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 21:462019-04-10سياسي

رییس بنیاد مستضعفان: تسهیلات 1700 طرح اشتغا ل زایی در کشور به تصویب رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد سعیدی کیا عصر امروز در آیین اهدای اسناد املاک بنیاد علوی در روستای داودآباد شهرستان قرچک با اشاره به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در برخورد با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به معرفی یک هزار و 700 طرح اشتغال زایی مصوب به بانک عامل گفت: از این تعداد طرح معرفی شده به بانک یک هزار و 150 طرح منجر به عقد قرارداد با بانک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد سعیدی کیا عصر امروز در آیین اهدای اسناد املاک بنیاد علوی در روستای داودآباد شهرستان قرچک با اشاره به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در برخورد با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز در شرایطی شاهد یاوه گویی های ترامپ علیه نیرو های خدوم سپاه پاسداران هستیم که همه مردم ایران یکپارچه بر سپاه پاسداران درود می فرستند.

وی سپس با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به روستاییان تصریح کرد: در سال 97 به مناطق روستایی هر یک از 31 استان کشور 250 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: بنیاد علوی از سال 95 با کمک معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری در راستای حمایت از طرح های متوسط اشتغال زایی روستایی اقدام به پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مستضعفان: تسهیلات 1700 طرح اشتغا ل زایی در کشور به تصویب رسیده است

رییس بنیاد مستضعفان: تسهیلات 1700 طرح اشتغا ل زایی در کشور به تصویب رسیده است