مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 ساعت 08:362019-04-11بين الملل

رهبر کره شمالی: به تحریم کنندگان «ضربه جدی» وارد می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کیم شامگاه چهارشنبه افزود: ما باید از طریق ارتقا ساختار سوسیالیستی به سطح بالا در چارچوب شرایط بومی و بر اساس قدرت، - رهبر کره شمالی: به تحریم کنندگان ضربه جدی وارد می کنیم کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تاکید کرد کشورش از طریق خودکفایی و اقتصاد وابسته به خود، به تحریم کنندگان پیونگ یانگ ضربه جدی وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کیم شامگاه چهارشنبه افزود: ما باید از طریق ارتقا ساختار سوسیالیستی به سطح بالا در چارچوب شرایط بومی و بر اساس قدرت، تکنولوژی و منابع خود، به نیرو های متخاصم که مرتکب اشتباه بزرگ تحریم کره شمالی شده اند ضربه جدی وارد کنیم.

رهبر کره شمالی در روز ها و ماه های گذشته تاکید ویژه ای بر لغو و یا کاهش تحریم های این کشور داشته است و یکی از خواسته های اصلی او در مذاکرات سران در هانوی ویتنام کاهش تحریم ها بود.

او همچنین در روز های گذشته از چندین طرح اقتصادی از جمله یک مجتمع بازرگانی، استراحتگاه های توریستی و مرکز اقتصادی نزدیک مرز با چین بازدید کرده است.

رهبر کره شمالی پیشتر نیز گفته بود که کشورش به دنبال بازسازی اقتصادی و ارتقا سطح معیشت مردم است و فرایند خلع سلاح هسته ای شبه جزیره را هم در این چارچوب دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی: به تحریم کنندگان «ضربه جدی» وارد می کنیم

رهبر کره شمالی: به تحریم کنندگان «ضربه جدی» وارد می کنیم