مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 ساعت 17:402019-04-11اجتماعي

تدوین طرح اضطرار سیل در استان کرمان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با تاکید برآنکه بحران و سیل منتظر ما نمی نشیند، اظهار کرد: باید دستگاه ها قبل از وقوع حادثه امکانات و تجهیزات خود را برای مقاوم سازی مناطق در برابر حادثه به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی آیت الهی موسوی عصر امروز 22 فروردین ماه در ستاد مدیریت بحران جنوب استان کرمان گفت: با توجه به ورود سامانه های بارشی از مدت های قبل اخطارهای لازم برای ساماندهی بستر رودخانه ها و لایروبی استان در مناطق مختلف را داده ایم.

وی ادامه داد: طرح اضطرار سیل را برای استان تهیه کردیم که باید تامین اعتبار کشوری شود اما نباید منتظر تامین اعتبار این طرح بود و باید اقدامات لازم را در راستای کاهش آسیب های سیل انجام دهیم.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان با تاکید برآنکه بحران و سیل منتظر ما نمی نشیند، اظهار کرد: باید دستگاه ها قبل از وقوع حادثه امکانات و تجهیزات خود را برای مقاوم سازی مناطق در برابر حادثه به کار گیرند.

وی بیان کرد: از منابع طبیعی درخواست داریم تا سازه های خاکی در بالادست سدها و روستاها را بررسی کنند تا در زمان بارندگی با بحران روبرو نشویم.

موسوی مدیریت بحران شهرها را برعهده فرمانداران دانست و بیان کرد: مصوبات جلسات آنها به منزله مصوبات استانی بوده و لازم الاجرا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح اضطرار سیل در استان کرمان

تدوین طرح اضطرار سیل در استان کرمان