مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 فروردین 1398 ساعت 12:302019-04-12سياسي

شهادت اتفاقی نیست، به دست آوردنی است


فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام با تاکید بر اینکه شهادت یک امر اتفاقی نیست بلکه بدست آوردنی است، گفت: برای مصون ماندن انقلاب از انواع توطئه های دشمنان و اقتدار روز افزون نظام اسلامی باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی فضلی در یادواره شهیدان علی اکبر و علی اصغر مفیدی که همزمان با چهلمین روز عروج ابو الشهیدین حاج رمضانعلی مفیدی پدر بزرگوار این دو شهید در مسجد جامع آسیابک شهرستان زرندیه برگزار شد، افزود: خانواده معظم شهدا همه ظرفیت های خود را برای دفاع از دین خدا به میدان آوردند.

وی به نقش ایثارگران در پیروزی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم دیندار و ولایتمدار شهرستان زرندیه از همان ابتدای آغاز جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی حضور یافتند و شهادت فرزندان این مرزوبوم در عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر دلیلی بر این ادعاست.

وی اخلاص، بصیرت و ولایتمداری را سه ویژگی مهم رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و افزود: روحیه انقلابی رزمندگان و ایثارگران اسلام در کنار سایر ویژگی های برجسته آنان موجب تشکیل لشکر الهی برای مبارزه با کفر شده بود و با تحقق وعده الهی که همانا جبهه حق بر علیه باطل پیروز است به پیروزی بزرگ دست یافتند و رژیم بعث که توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت اتفاقی نیست، به دست آوردنی است

شهادت اتفاقی نیست، به دست آوردنی است