مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 فروردین 1398 ساعت 14:502019-04-12سياسي

بررسی فرصت ها و آسیب های زندگی دانشجویی در دانشگاه بوعلی


معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری همایش «زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها» خبر داد و گفت: دانشگاه بوعلی سینا برای نخستین بار در ایران با برگزاری این همایش به بیان دیدگاه ها و اهمیت دوران دانشجویی می پردازد.

- معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری همایش زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها خبر داد و گفت: دانشگاه بوعلی سینا برای نخستین بار در ایران با برگزاری این همایش به بیان دیدگاه ها و اهمیت دوران دانشجویی می پردازد.

دکتر اسدالله نقدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی سینا با هدف پرداختن به یکی از مسائل مهم دانشجویی، برای نخستین بار در ایران همایش زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها را برگزار می کند.

وی زمان برگزاری این رویداد را 26 تیرماه 98 اعلام کرد و افزود: دوران دانشجویی به عنوان یکی از مهمترین دوران زندگی هر جوان است و از این رو قصد داریم مسائل و فرصت های دوران دانشجویی را از دیدگاه مدیران، دانشجویان به ویژه دانشجویان مقیم خوابگاه، اساتید، مددکاران، روانشناسان، متخصصان اجتماعی و مسئولان خوابگاه ها به بحث و تبادل نظر بگذاریم.

نقدی خاطرنشان کرد: از همه علاقمندان دعوت می شود مقالات علمی، تجارب مدیریتی و خاطرات خود از دوران دانشجویی و زندگی خوابگاهی، ایده ها و پیشنهادات خود را تا 30 اردیبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فرصت ها و آسیب های زندگی دانشجویی در دانشگاه بوعلی

بررسی فرصت ها و آسیب های زندگی دانشجویی در دانشگاه بوعلی