مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 فروردین 1398 ساعت 15:112019-04-12سياسي

سپاه پاره تن و جگر گوشه این ملت است


سپاه پاره تن و جگر گوشه این ملت است و این مردم اجازه نمی دهند ترامپ به هویت این جامعه دینی و مردمی که به کمک همین سپاه سرپا ایستاده اند توهین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت شهر قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به وقوع سیل در کشور اظهار کرد: بسیاری از خرابی های امروز سیل نتیجه بد عمل کرد ما در قدیم و امروز است .

وی افزود: مدیران باید خود را قاضی کنند و ببینند که چه نقشی در آسیب رسیدن به مال مردم و خسارت های وارد شده به آنها داشته است.

حجت الاسلام قابل تأکید کرد: نکته مهم حضور به موقع مردم در صحنه هست و در حالی که همه مردم از مشکلات مالی و اقتصادی کشور گلایه داشتند، در این ماجرا علی رغم مشکلات، در صحنه کمک به هموطن حضور یافته و صحنه های بسیار زیبایی را آفریدند.

وی ادامه داد: دنیا چنین همبستگی، شتابان در آغوش کشیدن و همراهی را ندیده و این مردم بهترین صحنه ها را خلق کردند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: این سیلاب ها آسیب های بعدی را به دنبال دارد و مطمئن منازل مردم بعد از خروج آب آسیب های خود را نشان می دهد و بر همین اساس کمک مردم و دولت همچنان باید ادامه داشته باشد.

وی تأکید کرد: توهینی که یک آدم بی ادب و تربیت نشده نسبت به ساحت مقدس یک گروه ارزشی، فرداکار و مومن انجام داد مردم را خرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاره تن و جگر گوشه این ملت است

سپاه پاره تن و جگر گوشه این ملت است