مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 فروردین 1398 ساعت 15:512019-04-12بين الملل

سپاه گزینه های متعددی برای انتقام گیری از آمریکا دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه فارین پالیسی در مطلبی به بررسی اقدام دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته و نوشت این تصمیم نه تنها در خدمت منافع واشنگتن نبوده بلکه آمریکایی ها .

- یک نشریه آمریکایی با اذعان به قدرت بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران، نوشت که این ارگان نظامی گزینه های متعددی برای تلافی تروریستی خوانده شدن از سوی واشنگتن دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه فارین پالیسی در مطلبی به بررسی اقدام دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته و نوشت این تصمیم نه تنها در خدمت منافع واشنگتن نبوده بلکه آمریکایی ها را در سراسر جهان تهدید می کند.

در ابتدای این مطلب ضمن اشاره به اینکه دولت ایران می تواند از طرق مختلفی انتقام این اعلامیه را بگیرد، آمده است: اگر ایران همین لحظه تصمیم بگیرد که تنش ها را علیه نظامی های آمریکا افزایش دهد، گزینه های متعددی دارد.

آن ها می توانند روی مناطقی که هم اکنون سپاه در آنجا حضور مستقیم دارد یا روی گروه های غیردولتی ذی نفوذ (در منطقه) تمرکز کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه گزینه های متعددی برای انتقام گیری از آمریکا دارد

سپاه گزینه های متعددی برای انتقام گیری از آمریکا دارد