مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 10:312019-04-13سياسي

«ناجا» میزبان جشنواره سرباز در28 فروردین


جشنواره سرباز با شرکت سربازان منتخب و نمونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و وزارت دفاع به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علیرضا تقوایی معاون هماهنگ کننده نیروی انسانی ناجا و دبیر جشنواره سرباز درباره جزییات برگزاری جشنواره سرباز اظهار داشت: جشنواره سرباز 26 و 28 فروردین ماه برگزار می شود.

 دبیر جشنواره سرباز تصریح کرد: 26 فروردین سربازان برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل به مرقد مطهر می روند و 28 فروردین نیز جشنواره نهایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال مکمل جشنواره سال گذشته است، ادامه داد: جشنواره سرباز با شرکت سربازان منتخب و نمونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و وزارت دفاع به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می شود.

دبیر جشنواره سرباز به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: تکریم، تجلیل، ارتقای نشاط و هویت بخشی به سربازان، ارتقای رفتاری فرماندهان و مسئولان نسبت به سربازان و تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در سربازان از جمله اهداف برگزاری جشنواره سرباز است.

سردار تقوایی همچنین عنوان کرد: تقویت نگرش، الگوسازی برای جوانان، زمینه سازی برای بروز خلاقیت، شناسایی جوانان مستعد و توانمند نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناجا» میزبان جشنواره سرباز در28 فروردین

«ناجا» میزبان جشنواره سرباز در28 فروردین