مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 12:102019-04-13اجتماعي

اجرای برنامه های فرهنگی و ارسال بسته های کتاب و اسباب بازی به مناطق سیل زده


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان به منظور امدادرسانی به کودکان سیل زده، اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و ارسال بسته های کتاب و اسباب بازی در قالب پویش «بهار مهربانی» کرده است.

- مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان به منظور امدادرسانی به کودکان سیل زده، اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و ارسال بسته های کتاب و اسباب بازی در قالب پویش بهار مهربانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام خدایی با اعلام این خبر، گفت: اگرچه بروز حادثه سیل در مناطقی از کشور، فرا رسیدن بهار و نوروز امسال را برای هموطنان با تلخ کامی و افسوس همراه کرد، اما مردم ایران همواره نشان داده ند شریک این غم و اندوه هستند و با بهار همدلی، شادی را به دل های غم دیده این عزیزان باز خواهد گرداند.

وی افزود: بر این اساس اداره کل کتابخانه های عمومی استان به منظور تسلی دل غم دیدگان، کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق سیل زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی آواربرداری و امداد رسانی، اقدام به راه اندازی پویش بهار مهربانی در قالب اجرای برنامه های فرهنگی و ارسال بسته های کتاب و اسباب بازی برای آسیب دیدگان این مناطق، کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی و ارسال بسته های کتاب و اسباب بازی به مناطق سیل زده

اجرای برنامه های فرهنگی و ارسال بسته های کتاب و اسباب بازی به مناطق سیل زده