مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 16:502019-04-13اجتماعي

نظرِ کاشفِ دندان نئاندرتال درباره کشف بقایای یک گونه انسانی جدید


«کشف بقایایی از استخوان و دندان در غاری در فیلیپین به اثبات این نظریه بعد از کشف گونه انسانی ناشناخته دنیسووا و هومو فلورونسیس در چند سال اخیر کمک کرد.

- تصویر دندان نئاتدرتال کشف شده در کرمانشاه و بقایای انسان های اولیه در فیلیپین کشف بقایایی از استخوان و دندان در غاری در فیلیپین به اثبات این نظریه بعد از کشف گونه انسانی ناشناخته "دنیسووا" و "هومو فلورونسیس" در چند سال اخیر کمک کرد.

نظریه ای که معتقد است، "باید باز هم گونه های انسانی در دنیا بوده باشد که ما همچنان از آنها بی خبریم" .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود چهار ماه قبل در مهر سال گذشته، باستان شناسان ایرانی، به یکی از مهمترین کشفیات خود در طول قرن ها، یعنی کشف نخستین دندان انسان نئاندرتال دست پیدا کردند؛ اتفاقی که آن را مهمترین نمونه اثر علمی به دست آمده در اثبات کشف نشانه هایی از حضور نخستین انسان های نئاندرتال در ایران دانستند.

این کشف توسط تیم کاوشِ سامان حیدری گوران، سرپرست هیأت باستان شناسی محوطه ی باستانی باوه یوان در بخش مرکزی استان کرمانشاه و دانش آموخته دانشگاه توبینگن آلمان و عضو دانشگاه کمبریج، انجام شد.

و اکنون بعد از گذشت حدود چهار ماه از آن کشف، این بار کشف بقایای گونه جدیدی از انسان های اولیه در لوزون بزرگترین جزیره فیلیپین تعجب باستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرِ کاشفِ دندان نئاندرتال درباره کشف بقایای یک گونه انسانی جدید

نظرِ کاشفِ دندان نئاندرتال درباره کشف بقایای یک گونه انسانی جدید