مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 09:302019-04-14اجتماعي

دستورالعمل وزیر برای شستشو، ضدعفونی و سم پاشی مدارس سیل زده


وزیر آموزش وپرورش با صدوربخشنامه ای اقدام فوری به منظور حفظ سلامت جسم و روان دانش آموزان و کارکنان مدارس را برای اجرا به مدیران و معاونان سلامت استان های سیل زده کشور ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به حوادث ناگوار ناشی از سیل اخیر و اثرات مستقیم و غیرمستقیم ناشی از این پدیده بر سلامت دانش آموزان، اولیا و کارکنان مدارس در برخی از استان های کشور و همچنین در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مبنی بر مشارکت فعال آموزش وپرورش در مواجهه با نیازهای فوری و عمومی جامعه از قبیل بلایای طبیعی و پیشگیری از شیوع بیماری های واگیردار، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش وپرورش با صدور بخشنامه ای این 15 اقدام را برای اجرا به مدیران کل، معاونان تربیت بدنی و سلامت و روسای ادارات سلامت و تندرستی سراسر کشور ابلاغ کرد.

دستورالعمل وزیر آموزش وپرورش شامل : 1.

تأکید برجذب مشارکت استانی حسب تفاهم نامه وزارت آموزش وپرورش و وزارت بهداشت، با تشکیل کمیته بهداشت، تغذیه و ایمنی استان و متناظر آن در شهرستان های و مناطق با بهره مندی از ظرفیت های کمیته مدیریت بحران استان و دستگاه های مرتبط.

2.

توجه به برنامه های توجیهی و آموزشی و مراقبتی مخاطبان در حیطه های زیر: الف) مراقبت بهداشتی مدارس (شامل بررسی وضعیت بهداشت محیط و ایمنی مدارس) ب) پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل وزیر برای شستشو، ضدعفونی و سم پاشی مدارس سیل زده

دستورالعمل وزیر برای شستشو، ضدعفونی و سم پاشی مدارس سیل زده