مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 09:352019-04-14سياسي

گزارش حناچی از اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده/ مجوز شورا برای تداوم کمک ها


شهردار تهران با تاکید بر این که برای کمک به مناطق سیل زده تلاش خواهد شد تا از بودجه شهر تهران کمتر استفاده شود افزود: از توان مهندسی شهرداری تهران بهره خواهیم گرفت اما برای ارسال تجهیزات نیازمند مجوز شورای شهر تهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در صد و سی پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده و همچنین در تشریح لایحه مجوز به شهرداری جهت کمک به سیل زدگان استان های گلستان لرستان و خوزستان گفت: امسال علاوه بر مأموریت های جاری سه مأموریت ویژه نیز توسط شهرداری تهران انجام شد آماده باشی در مناطق با توجه به افزایش حجم بارندگی ها داده شد و همچنین لایروبی انهار و مسیرها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کمک به استان های سیل زده سومین مأموریت ویژه شهرداری تهران در سال 98 بود به شکلی که نخستین اکیپ هایی که به صحنه مناطق سیل زده رسیدند متعلق به شهرداری تهران بودند که همین موضوع باعث شد استاندار گلستان و وزیر کشور از این اقدام تشکر کنند.

شهردار تهران با اشاره به این که بخش زیادی از آب در آق قلا تخلیه شده است افزود: اکیپهای شهرداری تهران در این مناطق اقدامات مؤثری را انجام دادند و در حال حاضر نیز نیروهای ما در پلدختر و خرم آباد مشغول هستند تخمین دولت این بوده که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش حناچی از اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده/ مجوز شورا برای تداوم کمک ها

گزارش حناچی از اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده/ مجوز شورا برای تداوم کمک ها