مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 09:412019-04-14سياسي

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم: سپاه جزء هویت کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس نهم، با اشاره به قرارگیری نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت آمریکا در فهرست گروه های تروریستی گفت: - نماینده اصلاح طلب مجلس نهم گفت: مردم ایران با وجود گرایش های گوناگون سیاسی، سپاه را جزیی از هویت کشور و موجب استقلال ایران می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس نهم، با اشاره به قرارگیری نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت آمریکا در فهرست گروه های تروریستی گفت: دولت آمریکا از مشکلی رنج می برد و آن دریافت آمار هایی قدیمی از سوی دولتمردان این کشور درباره دیگر کشور ها از جمله جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ایران امروز با ایران 40 سال پیش قابل مقایسه نیست و ما در حوزه هایی همچون فولاد، پتروشیمی و برخی دیگر از صنایع جزء 10 کشور اول دنیا هستیم؛ یعنی حتی اگر فروش نفت نیز کاهش یابد، امکان ندارد که ما زمین گیر شویم.

حسینی صدر در ادامه گفت: اگر مردم ما در انتخابات گوناگون نظرات متفاوتی دارند و به کاندیدا های مختلف رای می دهند، اما درباره سپاه پاسداران اتفاق نظر دارند و آن را جزیی از هویت کشور می دانند که نیرویی توانمند و موجب استقلال کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم: سپاه جزء هویت کشور است

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم: سپاه جزء هویت کشور است