افتخاری بی نظیر در تاریخ تبلیغات ایرانآگهی تلویزیونی مایع دستشویی اوه که در آژانس تبلیغاتی پرگار طراحی و ساخته شد، برای نخستین بار در تاریخ تبلیغات ایران وارد بخش نهایی فستیوال تبلیغات نیویورک و نامزد دریافت معتبرترین جایزه جهانی تبلیغات شد. - این آگهی که با عنوان دست ها در بخش بهترین تبلیغات محصول و خدمت برای اولین بار به لیست انتخابی جشنواره ی 2019 تبلیغات نیویورک راه پیدا کرد و تا هفته ی دوم اردیبهشت برای کسب جایزه ی بزرگ یا جوایز اول تا سوم در کنار کارهایی از بزرگترین برندهای بین المللی به رقابت می پردازد. سال گذشته نیز کورپوریت ویدئوی پاکشو در جشنواره ی فیلم های شرکتی نیویورک در دو بخش جایزه دریافت کرد، اما این اولین بار است که یک تیزر از ایران به لیست انتخابی جشنواره ی تبلیغات نیویورک راه پیدا می کند سال 2018 آگهی های کوکاکولا، آدیداس، تاید، گوگل و . توسط آژانس هایی همانند اُگیلوی، لِئوبرنت، دی دی بی، مک کِین و بی بی دی اُ، جوایز جشنواره ی تبلیغات را به دست آوردند. این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |