مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 13:002019-04-14اقتصادي

برنامه صدور رمز یک بار مصرف در بانک سرمایه به روزرسانی شد


به منظور تکمیل زنجیره خدمات بانکی و افزایش امنیت حساب کاربران، امکان صدور رمز دوم یک بار مصرف کارت های بانک سرمایه از طریق «برنامک رمز ساز بانک سرمایه» فراهم شد.

- به منظور تکمیل زنجیره خدمات بانکی و افزایش امنیت حساب کاربران، امکان صدور رمز دوم یک بار مصرف کارت های بانک سرمایه از طریق برنامک رمز ساز بانک سرمایه فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک سرمایه ، به منظور افزایش امنیت حساب کاربران، امکان صدور رمز دوم یک بار مصرف کارت های این بانک از طریق برنامه رمز ساز بانک سرمایه فراهم شد.

برنامه رمز ساز قابلیت نصب روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و IOS را دارد و مشتریان ارجمند می توانند با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک سرمایه درخواست خود را مبنی بر فعال سازی اپلیکیشن صدور رمز یک بار مصرف ارائه دهند و سپس با دانلود این برنامه و فعال سازی آن مطابق با راهنمای فعال سازی، حسب نیاز و ضرورت رمز دوم یک بار مصرف دریافت کنند.

برنامه رمز ساز سرمایه پیش از این برای تولید رمز پویای ورود به اینترنت بانک فعال و عملیاتی شده بود و در به روزرسانی اخیر این برنامه، امکان استفاده از آن به صورت همزمان جهت تولید رمز پویای ورود به اینترنت بانک و رمز دوم پویای کارت های سرمایه با اضافه شدن منوی مجزا فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه صدور رمز یک بار مصرف در بانک سرمایه به روزرسانی شد

برنامه صدور رمز یک بار مصرف در بانک سرمایه به روزرسانی شد