مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 13:062019-04-14سياسي

هشدار رهبر معظم انقلاب به عمرالبشیر چه بود؟/ سقوط، عاقبت مغازله با آل سعود


سید مهدی حاجی آبادی؛ آتش، دود و خون و در نهایت سرنگونی، چیزی است که در نهایت با شکستن شیشه عمر عمرالبشیر وقوع یافت.

- تخته نرد عشق باختن عمرالبشیر با آمریکا و آل سعود و بندبازی سیاسی وی طی سال های اخیر و پشت کردن به هشدارهای رهبر معظم انقلاب که طی دیدارهای متعدد به وی داده شد، نتیجه ای جز سقوط برای وی نداشت.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- سید مهدی حاجی آبادی؛ آتش، دود و خون و در نهایت سرنگونی، چیزی است که در نهایت با شکستن شیشه عمر عمرالبشیر وقوع یافت.

دولت عمرالبشیر، مدت هاست که محبوبیت و مشروعیت خود را از دست داده و معضلات ذکرشده تنها بخشی از دلایل این اتفاق بود اما تغییر جنس حاکمیت در این کشور و تطور نگاه سران سودان به تحولات غرب آسیا را باید به عنوان سوخت اصلی شعله اعتراضات مردمی و سراسری عنوان کرد.

اصرار بر گرایش های ضد غربی و اخوانی از یک سو و حمایت از فلسطینی ها، باعث شده بوده که مردم از بسیاری از مشکلات جاری در کشورشان که عمدتاً اقتصادی بود چشم پوشی کرده و همچنان از دولت حمایت کنند اما به محض چرخش عمرالبشیر به سمت کشورهای عربی و همچنین نزدیکی به کشورهای غربی، نگاه مردم نیز به دولت تغییر کرد.

نکته اینجاست البشیر که حامیانی متعصب از جماعت اخوان المسلمین داشت، وقتی چرخش وی به سمت عربستان و غرب را دیدند، جانب داری از الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رهبر معظم انقلاب به عمرالبشیر چه بود؟/ سقوط، عاقبت مغازله با آل سعود

هشدار رهبر معظم انقلاب به عمرالبشیر چه بود؟/ سقوط، عاقبت مغازله با آل سعود