مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 16:312019-04-14سياسي

مراودات اقتصادی و فرهنگی ایران و جمهوری نخجوان روبه افزایش است


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان گفت: در سال های اخیر با همفکری و تلاش های شبانه روزی همکاران و ارتباط مستمر در خارج و استان های همجوار و بهبود روابط فی مابین شاهد افزایش مراودات اقتصادی و فرهنگی بین دو کشورایران و جمهوری نخجوان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، منصور آیریم امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به بیان مهمترین عملکرد حوزه سرکنسولی در جمهوری نخجوان پرداخته و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افزایش تبادلات تجاری اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور باشیم.

وی افزود: در سال های اخیر با همفکری و تلاش های شبانه روزی همکاران و ارتباط مستمر در خارج و استان های همجوار و بهبود روابط فی مابین شاهد افزایش مراودات اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور بودیم.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان خاطر نشان کرد: با تلاش های سرکنسولگری و تفاهمات با جمهوری نخجوان در زمینه پزشکی و دارویی با وجود سختی های پذیرش از سوی نخجوان، اکنون 70 درصد وابستگی دارویی نخجوان به ایران قطعی شده و ما شاهد تحول روابط در این بخش هستیم.

وی تاکید کرد: با تعامل صنعت گران و سرمایه داران دو کشور سه دوره نمایشگاه در نخجوان برگزار شد که مراودات مالی تا حد سه میلیون دلار صادرات از ایران و برعکس افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات اقتصادی و فرهنگی ایران و جمهوری نخجوان روبه افزایش است

مراودات اقتصادی و فرهنگی ایران و جمهوری نخجوان روبه افزایش است