مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 16:502019-04-14اجتماعي

اشیاء تاریخی البرز در موزه های تهران نگهداری می شود!


مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز هشت هزار شی تاریخی از این استان در موزه های تهران نگهداری می شود که اگر موزه البرز ساخته شود بسیاری از این اشیای تاریخی به این موزه منتقل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فخرالدین صابری، 25 فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد میراث فرهنگی استان در ایام نوروز اشاره و اظهارکرد: افتتاح پایگاه اطلاع رسانی با همکاری دستگاه هایی چون راهنمایی و رانندگی و هلال احمر، برپایی نوروزگاه در اماکن گردشگری، برپایی نمایشگاه های گردشگری، سیاه چادرهای محلی، برگزاری بازی های بومی و محلی، برپایی هفت سین نوروزی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با هدف ارائه محصولات هنرمندان، تهیه، چاپ و توزیع 45 هزار اقلام تبلیغاتی و بازدید و نظارت از کلیه مراکز اقامتی از جمله این اقدامات بود.

وی در ادامه به امکانات البرز در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: وجود 134 دفتر خدمات مسافرتی، 49 هتل، هتل آپارتمان، 119 واحد پذیرایی، 450 راهنمای گردشگری دارای کارت، دو هزار و 562 تخت اقامتی و هشت اقامتگاه بومگردی از جمله این امکانات است.

این مسئول با بیان اینکه در ایام نوروز امسال 28 هزار و 117 نفر در مراکز اقامتی استان حضور داشتند، گفت: مجموع این اقامت ها نسبت به سال گذشته افزایش 48 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشیاء تاریخی البرز در موزه های تهران نگهداری می شود!

اشیاء تاریخی البرز در موزه های تهران نگهداری می شود!